sâmbătă, 25 iunie 2011

Lansarea albumului IUBESC PE ALTCINEVA

In luna aprilie a.c. am fost la Bucuresti, pentru a participa la lansarea albumului IUBESC PE ALTCINEVA, al lui Florin Muresan. Mi-am permis o vacanta de o saptamana, pentru care ar trebui sa-i multumesc lui Ovidiu Komornyik si sotiei sale, care m-au gazdiut si pe mine. Am plecat de acolo cu amintiri si experiente frumoase si asta pentru ca am participat la cateva emisiuni tv si am avut ocazia, pentru prima data, sa imprim o piesa intr-un studio profesional, la OvoMusic, ceea ce mi s-a parut FANTASTIC!!! Oricum, ideea de baza, pe care am luat-o cu mine de acolo, este ca, in orice domeniu, este nevoie de profesionisti adevarati, ca sa poti face ceva de calitate. Iar acest lucru l-am gasit la OvoMusic. Am sa va ofer mai jos, imagini despre lucrurile ce le-am scris mai sus, cat si de la lansarea albumului lui Florin, eveniment care m-a bucurat si m-a emotionat in egala masura, pentru ca stiu cat timp s-a lasat asteptat si mai stiu si ce reprezinta el, pentru artistul-Florin Muresan.
Iata imagini: 


1. Din prima zi in care am ajuns la Bucuresti, am intrat in studiourile Antena 1, pentru emisiunea Acces direct, pe care o gasiti AICI. Eram in culise, alaturi de Valentina, managerul nostru artistic si sotia lui Florin. Pentru cei ce doresc sa vizualizeze fotografiile la dimensiuni mai mari, da-ti clik pe fiecare fotografie!
Pe Florin la tentat chitara fratelui sau si, dupa principiul "cand pisica nu-i acasa, soarecii joaca pe masa", Florin a luat chitara si eu...
... si eu m-am asezat la biroul lui. Nu stiu daca ma prinde ipostaza, dar m-am simtit onorata, printre atatea premii si amintiri.
Dupa cum v-ati dat seama, s-a intors sefu'!
2. Ziua lansarii CD-ului. Am inceput cu doua fotografii care-mi plac foarte mult. Cei doi frati si frumosi si talentati, iubiti de public si apreciati oriunde s-ar afla: Ovidiu Komornyik si Florin Muresan
A doua fotografie, este o imortalizare a iubirii... Valentina, omul nostru din umbra, cea care are grija de noi si de tot ce "misca", artistic vorbind, in jurul nostru, cu o privire plina de multumirea unui fapt implinit. Florin, cu emotii, cu dragoste si multe sperante...
Fragment din recital si o parte din publicul din acea seara. Am preferat aceasta fotografie, pentru ca ii puteti vedea pe: Alexandru, fiul lui Florin si pe o parte din prietenii nostrii, veniti de la Hunedoara.
Momentul in care am urcat pe scena, alaturi de Florin.
Imbratisearea de final, care a spulberat emotiile, inlocuindu-le cu o avalansa de fericire.
La 10TV, inregistrand pentru emisiunea MATINALII. Apropo: Va iubesc matinalilor!
In direct, la MATINALII, cu Diana si Dan. M-au lasat singura, eram pentru prima oara la un post national de televiziune.... IN DIRECT... asa incat, am avut emotii, frate!
In sfarsit, a venit si Florin...
In studio la OvoMusic
Vova la butoane, Florin era in spatele lui si... au stors din mine toata vlaga... asa, cateva ore.
La final, Vova rade in stilul specific rusilor... Florin spune "bodaproste c-am scapat!" si eu... eu, aratam intr-un mare fel, pe dinnauntru.
Rupti de ooseala, spre finalul sederii noastre la Bucuresti, cand nu ne mai simteam nici carnea pe oase, nici creierii-n cap, nici pleoapele nu mai stateau bine pe ochi.. ne-am infiintat la Kanal D, pentru emisiunea TE VREAU LANGA MINE. Si, pentru ca mai aveam de asteptat vreo doua ore, ne-am facut comozi, in platou la NORA PENTRU MAMA
Si uite asa, mai trecea timpul, ba o poza, ba o geana cazuta, mai un zambet...
In timp ce Valentina imi facea cate o poza, sau vorbea cu producatorii... 
Florin abia isi tinea ochii deschisi.
Eu am dat buzna in platoul lui Madalin Ionescu...
Iar Florin a atipit de-a binelea...
Ba chiar mai mult... am atipit amandoi, iar Valentina n-a ratat ocazia!
Si GATAAAAAA! Hai la emisiune! Bine te-am gasit Niculina.... Niculina Stoican...
Inregistrarea acestui moment, o gasiti in articolul anterior. Pana la urmatorul.... toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu