vineri, 24 iunie 2011

Prefata

Daca ai ajuns aici, pe pagina mea, nu imi ramane decat sa sper ca vei gasi ceva pe placul tau. Am cantat de mica si, nu cred ca m-am gandit vreodata, sa fac altceva... 
Din fericire, nu sunt singura pe acest pamant si asta, pentru simplul motiv ca fac parte dintre putinii norocosi de a avea o sora geamana: Andrada. Ea nu canta, dar este alaturi de mine la majoritatea evenimentelor la care particip, iar la anumite spectacole am convins-o sa si danseze pe melodiile mele. Oricum, sunt sigura ca sunt un om norocos, ca mi-a dat Dumnezeu acest dar divin, de a putea canta, ca o am pe Andrada si o pereche de parinti minunati, care m-au sprijinit de cand ma stiu, am gasit in ei si parintii si prietenii, pe care si i-ar dori orice copil. Iar mai apoi, Dumnezeu s-a gandit sa-mi dea si prieteni, unii pe care ma pot baza si la care n-as renunta niciodata.
Nu stiu daca as putea sa cer ceva, mai mult decat mi s-a dat deja, de la viata. Poate, doar, sa-mi dea bunul Dumnezeu putere si intelepciune sa pastrez ce mi-a dat si sa-mi implinesc destinul. In rest... e muzica! Doar muzica!
Sunt multe meserii pe pamant, dar n-am intalnit niciodata un om caruia sa nu-i placa muzica, sau, care sa nu fi cantat macar o data in viata. In schimb, am intalnit artisti, care nu vor putea fi niciodata medici, sau profesori, sau mecanici auto, sau... whatever! Am ales MUZICA USOARA, melosul in general, ferindu-ma de "muzica momentului". N-am avut niciodata incredere in muzica pe care o fredoneaza lumea, un sezon, apoi e data uitarii. Prefer sa cred ca am facut cea mai buna alegere, interpretand melodii care nu mor niciodata, melodii pe care le-au fredonat generatii intregi, fara a le da uitarii vreodata. In curand, sper sa pot detine propriul meu material muzical, in care sa se impleteasca perfect: melosul, ritmul, textul si interpretarea. 
Daca am reusit, sau voi reusi sa ajung la inimile oamenilor, decideti voi, cei care m-ati ascultat si ati facut primul pas aici, pe pagina mea.


 Adnana Olariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu